غمي غمناك
ستاره ى سهيل

شب سردى است و من افسرده.

راه دورى است،و پايى خسته.

تيرگى هست و چراغى مرده.


مى كنم،تنها از جاده عبور:

دور ماندند ز من آدم ها.

سايه اى از سر ديوار گذشت،

غمى افزود مرا بر غم ها.


فكر تاريكى و اين ويرانى

بى خبر آمد تا با دل من

قصه ها سازد پنهانى.


نيست رنگى كه بگويد با من

اندكى صبر،سحر نزديك است

هر دم اين بانگ برارم از دل

واى،اين شب چقدر تاريك است!


خنده اى كو كه به دل انگيزم؟

قطره اى كو كه به دريا ريزم؟

صخره اى كو كه بدان آويزم؟


مثل اين است كه شب نمناك است.

ديگران را هم غم هست به دل

غم من،ليك،غمى غمناك است.

   
   
   

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





سه شنبه 9 خرداد 1391برچسب:, :: 20:35 :: نويسنده : سیما

درباره وبلاگ

دوستى گلدانيست كه نشسته است در ايوان سحر، و دميده است در او تازه گلي، چهارفصلش همه سبز، آشتي شاخه ى او.
موضوعات
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان گلهای زیبا و آدرس fathi1367.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



<